Nyårs händelserna

Nu har jag efter några fler timmars sovande vaknat till. Jag har totalt vänt på dygnet!

Jag var hemma i lägenheten 13.06 igår. Jag duschade, hämtade min klänning på vinden och sen kom Karro. Påväg till bussen frågar Karro "Har du emd dig spriten?". Vilket jag givetvis INTE hade, den stod på kylning i lägenheten. Fick givetvis rusa upp igen. Hann med bussen, tåget OCH tunnelbanan kom direkt när vi kom ner till T-centralen. Allt gick som på räls. På 50 minuter hade vi tagit oss från Uppsala till Christofers lägenhet i Stockholm.

Vi satt och snackade lite. Christofer gjorde mackor till oss och sen var det bara att börja göra oss iordning. Karro lockade håret och jag plattade mitt. Vi begav oss sen med gröna linjen till Slussen och gick till Johan i Gamla stan. Där serverades fördrink, tre rätters middag, vin och sherry. Maten var underbart god. Christopher som hade lagat den, ska  vara stolt!

Efter middag minglade vi lite och sen kom mer folk till festen. Elisabeth körde sitt eget lilla dansgolv i köket där jag var med ett tag och dansade indiandans och nunnedans.

Tolvslaget firade vi uppe på deras tak och ja, Stockholm är lika underbart på nyår som man tror att det är. Speciellt är du står på ett tak i gamla stan och ser HELA stadens raketer!

Tillslut dog festen ut och kvar var jag, Christofer, Karro, Johan och Eric. Jag somnade vid 07.00 och sov till 11.47. Kom hem till lägenheten 16.14. Tvättiden började 16.00 så det var perfekt timing med hemkomsten. Jag käkade köttbullar, pasta och pesto och sen däckde jag på sängen av trötthet.


Fler saker hände igår, men det som hände i Stockholm stannar i Stockholm. Eller hur Karro?


- Christofer o Ada
- Jag och Eric
- Elisabeth och Carl
- Christopher, Natahlie och Carl
- Karro och Johan


/Katarina, har precis lagt upp en massa bilder på pixbox

Kommentarer
Postat av: Linda

Ser ut som du har haft ett riktigt härligt nyår=)Hoppas du får ett lika bra år=)

2007-01-02 @ 11:41:30
URL: http://lindasophia.blogg.se
Postat av: Karro

Wohoo! Det var NICE! =)

2007-01-02 @ 13:09:00

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0