Minishopping

Tips 1!
Varje gång det är presentdax brukar jag få not från BMWs eller Minis kläd- eller accessoarkollektion. I julas fick jag en tjock kofta med Zip och puffärmar (SKÖN!) och en weekendbag som är perfekt i storleken och som har använts flera gånger. Min syster jobbar på BMWs huvudkontor i Oslo och köper det därifrån.
Jag satt precis och pratade med Karro N i (skype-) telefon och gick samtidigt in på Minis hemsida och hittade det söta mobilbandet som min syster har i rött och som JAG VILL HA och hårklämman som jag fick i födelsedagspresent förra året. Jag är väldigt rädd om den och hade nästan glömt bort att jag hade den, men ack så söt den är! Eftersom jag alltid tipsar om Asos och andra "vanliga butiker" var det nu kul att kunna tipsa om någon annan "affär". Kika in på bilmärkenas hemsidor för många har riktigt söta grejer.



Tips 2!

Mercedes har riktigt snygga herrklockor som är billigare i Tyskland. Dock är deras hemsida väldigt dålig.



/Katarina, en shoppinggalen typ

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0