Lista nr. 2

Vad är du rädd för? Fobi = DOCKOR (med stort D), att förlora fler älskade
Gillar du att tvätta? Ja, Karro kallar mig tvättoman (2-3 ggr/vecka)
Senaste gången du badade i havet: Måste nog varit på Gotland i somras. Nej, FYRISÅN under nollningen
Vilken färg har du på dina underkläder nu? Ljusa med blombroderi
Är för eller emot att utnyttja någon: Beror helt och hållet på vad det gäller

Har du någonsin varit i slagsmål: Ja, någon gång när jag var mindre (jag går alltid emellan)
Brukar du äta spaghetti med kniv: Nej, jag använder sked och gaffel
Har du några ärr på kroppen: Ja, fem stora. Armbågen (8 stygn), fingret, huvudet, knät och under hakan
Har någon varit otrogen mot dig? Inte vad jag vet. Det är alltid jag som är sämst i förhållandet!
Är du svårflörtad? Haha, beror på killen och alkoholgraden.
Vad vill du helst ha nu? Godkändt på organisk- och läkemedelskemi tentan
Vilka är dina livsmål? Bli klar med min utbildning, resa långt och vara lycklig + LEVA!
Hur många datorer finns i ditt hus? Min bärbara, bor dessutom i lägenhet
Hur många lampor har du i ditt rum? 14
Längtar du till din nästa födelsedag? Klart, nära midsommar, mitt i sommaren och snart avresa till Visby.
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? Ja, har faktiskt aldrig hört det motsatta. (negativt?!)
Har du rakat dina ben någon gång? Ja, är inte det ganska självklart?!
Vilka språk kan du prata? Svenska, engelska. svengelska
Skulle du vilja ha silikonbröst? Njea, blir jag erbjuden det så kanske. Inget jag funderar på direkt!




/Katarina, har gjort sin andra lista!

Kommentarer
Postat av: emma

coolt att vi fyller samma dag:) känner helelr ingen som fyller samma dag som mig.

2007-01-06 @ 15:33:33
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: Ida

...http://www.gratisgodis.se/?r=119493

2007-01-06 @ 17:48:37
Postat av: Frida & Fabulous

Hihi, kul lista!

2007-01-06 @ 19:04:26
URL: http://fridaengstrom.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0