Läkare på Värmlands

Vi som hade spanat in snygga läkare. Men då, de var inte snygga i smoking. Men som jag skrivit tidigare så låg, Snygge-Karro bra till. Hon valde dock en annan läkare än vad jag hade förväntat mig. Dock ett bättre val för denna killen gillar jag otroligt mycket. Jag vill typ att Karro och Patricio ska gifta sig för de är verkligen toppen söta.



Vi började hemma hos mig. Jag, Karro, Elin, Ebba, Alex, Christofer och Helene käkade pizza från Lilla huset. Sedan ramlade in lite folk och en bra förfest tog liv. Vi drog vid 22:15 till Värmlands där läkarna väntade!

Händelser:
♥ På pizzerian kom Elin in med en MYCKET välfylld systemetpåse. En lite vin, flera öl OCH cider. Den var verkligen PROPPfylld.
♥ Elin snokar i mitt kylskåp och finner pepparkaksdegen och blir överlycklig. Börjar direkt äta på den.
♥ Vi spelade ölspelet (inte som det går till i Skåne)
♥ Vi körde "Jag har aldrig" och Niklas drack på typ alla sexfrågor. En erfaren kille det där!
♥ Ebba fick BARA 5:or = Fick inga pussar
♥ Karro bevisade att hon är grymt fit när hon lade sig och gjorde armhävningar
♥ Jag fick 25 klunkar, visa rumpan och visa brösten under 5 minuter (=jag fick värst)
♥ Elin hånglade med Ebba (del i leken)
♥ Vi beställde 7 tequila shots och satt och shottade. Riktigt kul!
♥ Vi hängde på VIP hyllan (grymt att känna bartendern)
♥ Ebba stod i baren och serverade gästerna (Bild 5)




/Katarina, har haft en riktig festvecka

Kommentarer
Postat av: Karro

wohoo. grymt fit var ordet.

2007-01-28 @ 18:39:12
URL: http://karolinarosell.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0