Hångel, ballerina och Fröken Sverige

Detta är nog ett av de sjukaste inläggen någonsin.

Observera: i detta inlägg kan man endast läsa sammanfattningen om man tycker jag skrivit för mycket skit!

För ett tag sedan så hånglade jag med en kille, E. Han var hur söt och trevlig som helst. Han höll hårt och strikt på 3 dagars regeln och skickade sedan ett sött men inte överdrivet flörtigt sms. Utan bara var trevlig!
Karro och jag diskuterade honom iförrgårr och jag berättade då vad han heter i efternamn och att han var halvfinne. Karro känner igen hans efternamn och får för sig att hans mamma är en känd balettdansös. Efter närmare utforskning får jag reda på att hans MOSTE är Anneli Alhanko. OKEJ, (who the f*ck is that), typ Sverige kändaste balettdansös. 
IDAG berättade Karro att E;s kompis sa att E;s syster varit med i miss universum vilket betyder att hon måste ha varit fröken Sverige. Hänger ni med???
Jag kollade sedan på internet.... Hon är fröken Sverige NU + att hon är skådespelare.
Vad har människan för släkt?!
´

Fröken Sverige i mitten

Sammanfattning:
- Hans moster är en världs känd balettare
- Hans syster är skådespelare
- Hans mamma är finne
- Han har ett stort mumintroll i sitt sovrum
- Han har väldigt för tajta byxor
- Han är typ världens gulligaste kille
- Han är übersnäll
- Hans kompis har ett 1700-tals hyreshus vid stortorget i gamla stan
- Han är världens bästa kille (enligt hans kompis som går i min klass)
- Han är SJUKT seriös på handels (hallå alla VG)
- Hans syster är fröken Sverige

Jaha, det här verkar nog som det sjukaste hånglet någonsin.



/Katarina, tycker att killen som omnämns som E är en väldigt bra kille oavsett vad inlägget framhåller

Kommentarer
Postat av: Karro

Karro tycker också att E är en väldigt bra kille och ganska söt. Karro vill säga: "Stoppa upp din PÅÅÅNY i röven" till E:s kompis.

2007-01-08 @ 21:46:57
URL: http://karolinarosell.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0