Goes Hollywood

Jag såg det först hos Catrin. Jag tyckte det var så kul att jag var tvungen att berätta för mina läsare också. De som bor nere på näset, och ANDRA vet att moderaterna här nere har storhetsvansinne eller ivf Göran Holm. Han som numera är borgmästare istället för kommunalråd av någon sjuklig anledning. Jag undrar vilken sjukdom eller barndom han har upplevt för att bli som han faktiskt är.

Nu ska Höllviken bli Hollywood. Helt underbart att vi ska bli lika stort som Hollywood, undra om alla kändisar ska flytta ner. Skulle vara härligt att bo granne med Barbra Streisand eller någon trevlig från Hollywood.



/Katarina, moderaterna i Vellinge Kommun har storhetsvansinne

Kommentarer
Postat av: Karro

HAHA. Fint!
Har SÖT hört av sig?

2007-01-22 @ 21:04:55
URL: http://karolinarosell.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0