Gårkvällens sorg

Efter begravningen och besöket hos morfar så var stämningen ytterst dämpad. När jag, mamma och Gustav kom hem från Lasarttet satt alla bara i soffan och "pratade ihop sig". Louise, Helené och Åsa körde och lämnade Eirik på Svågertorp eftersom han flög hem till Norge igen. När de kom tillbaka gick vi och käkade på Gästis där Anna F jobbade. Jag käkade en väldigt god och röd ryggbiff. Sedan kom Anna L dit samtidigt som Anna F slutade. Anna L tog en Cosmo och jag ett glas vin. Sen åkte vi vidare till Millineium (pub) i Höllviken och träffade lite folk. Lina och hennes kompis kom dit. KANSKE att jag får en klippning på söndag. Beror lite på hur mycket jag har att göra och hur mycket vi orkar.

Nu ska jag klä på mig och duscha för Anna F, jag och Rebecca ska käka frulle på Mynta i Skanörs saluhall (jag vet mesigt med en saluhall)!


Ps. Till Snygge-Karro, killen vars syster är fröken Sverige hörde av sig igår med 2 super söta sms. Hur blir man en så trevlig människa?



/Katarina, trött i huvudet

Kommentarer
Postat av: Karro

ÅH! SÖT! Ät upp honom!
För övrigt berättade Ada att SÖTs kompis (dvs PÅNYN - som inte är ett dugg söt) hade blivit skitsur på mig!
Oops. :D
MOAHAHAHAHAAA!

2007-01-20 @ 17:04:14
URL: http://karolinarosell.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0