Fyllesamtal med kärlek?

Oj som jag velat på sistone. Han är ju i Chamonix och jag sa "ring när du kommer hem". Svårt att inte höra NÅGOT från honom på 9 dagar (trodde dessutom att det bara skulle vara 7). Jag trodde igår att han struntat i att ringa mig, eller glömt?! Jag har nämnligen trott att han velat om vårt "förhållande" precis som jag. Igår ringde mobilen kl 01:07 och jag trodde att det  var en fylleringar. Förvånad blir jag när det är Seb. Han hade gått hem från puben för att han var sjuk och de var KVAR i Chamonix. Han ringde bara för att säga att han ville träffa mig snart och höra min röst. Inget av detta är likt honom.

1. Han ringer inte på en resa om man sagt "Ring vid hemkomst"
2. Han går inte hem från en pub
3. Han är inte halvt nykter när de är på en fylleresa
4. Han ringer inte bara för att höra min röst
5. Han RINGER inte för att svara på mitt sms

Vad har hänt med honom. Han bryr sig! Jag är fortfarand förvirrad och tvekar (fasiken bor 70 mil ifrån varandra). Men det är svårare att sluta älska en person när denne bara blivit bättre på att ringa, bry sig, uppföra sig och bara vara allmänt gullig. Gud vad jag älskar dig...............



/Katarina, förvirrad med har förstått vad hon verkligen känner

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0