Fredagens date

uppsala vinterJag vaknade sent och kände mig BARA trött. Stannade hemma från skolan eftersom jag kände mig halvsjuk. Klockan blev mer och mer. 15:25 ringde Söt och berättade att tåget kom till Uppsala om en timme. Då hade jag inte duschat, städat, diskat eller beställt bana. Ringde Bowlaget men givetvis fanns det ingen bana ledig. Stort misslyckade från min sida och det tog flera minuter innan jag vågade ringa Söt och berätta. Nu ska vi bowla nästa vecka isället.

 

Jag stod och mötte honom på perrongen när han kom med ett tåg senare än bestämt. Han missade första tåget vilket gjorde att jag kände mig sjukt mycket bättre efter mitt bowlingmisslyckande. Han var otroligt gullig och hade med sig en flaska vitt och en flaska rött eftersom han inte visste vad vi skulle äta. Tanke var att vi skulle gå hem till mig, lämna vinet och sedan gå och spela biljard. Så blev det inte riktigt…

 

Vi gick och köpte mat, lagade mat tillsammans, käkade och drack vin. Det började med den vita flaskan till maten och sen råkade den röda också korkas upp.

 




Bedömning:

Söt är nog den bästa kille och människa jag någonsin träffat. Han är mysig, söt, rar, gullig, omtänksam och det absolut bästa, han berättar för mig hur bra jag är. Det var längesen jag fick höra att jag var bra. Efter att jag var tvungen att skriva omtenta låg mitt självförtroende på noll men Söt fick upp det i fredags. Jag är faktiskt värd en bra kille, och Söt är otroligt bra.

 


Resultat:

Man kan ju aldrig veta hur det kommer bli i framtiden. Vi ska träffas i veckan men vi har ganska mycket att göra, han har tenta på fredag och jag har ANATOMIN. Men jag vet redan vad jag vill. Gud, det är ju självklart, han är underbar helt enkelt och jag kan inte sluta tänka på dig, Söt!



/Katarina, vill bara ringa och vara med honom hela tiden

Kommentarer
Postat av: Karro

WOHOO!! Klart du är värd en bra grabb! Den bästa.
Gillar för övrigt titeln på inlägget innan. MOAHAHAHAHAA!

2007-01-28 @ 14:28:10
URL: http://karolinarosell.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0