födelsedag, stocken & mössan

myskläderIdag blir det att plugga hemmifrån eftersom jag väntar på posten. Om jag får lapparna på min mössa och mina linser cyklar jag en snabbis till Floggan och hämtar ut det och sedan direkt till la BMC. Efter skolan är det plugg som gäller. Kommer sitta i biblioteket och fortsätta med mina memorilappar. Sen ska Elin, jag och Karro (ngn mer som vill?) käka hos mig och göra oss iordning. Sen drar vi till Linnea som fyller 21 idag (GRATTIS!). Där ska vi förfesta lite och sen blir det Stocken (första gången denna termin) eftersom det är Torsdag.

Idag ska det endast bli -8. Faktiskt skönt eftersom mina jeans igår frös på mina ben och min andedräkt frös på halsduken. INTE så skönt som det låter. Längtar till sommarn för då ska jag.....!

Idag myser jag runt i guldig randiga pjamas byxor, duntofflor, lång stickad vit kofta ihopknuten med mörkblått sidenband. Har även mitt fina äpple från H&M.




/Katarina, faktiskt ganska pigg idag. Vaknade av sig själv!

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0