En kall dag i Uppsala

Okej, Idag är det kallt! Nu är det -11,6 grader och idag ska det bli -11/-10 grader. Jag kan alltså inte cykla till skolan och absolut inte ha tights som jag hade tänkt mig. Idag blir det jeans, skjorta och mjuis zip hoodie.

Nu sitter jag och dricker te men måste gå på toa eftersom jag blir väldigt kissi av det. Så nu ska jag gå på toa och sedan borsta tänderna.

Idag blir det först en föreläsning, sedan en film där de styckar ben och visar muskler och sedan har vi grupparbete. Efter skolan hade jag tänkt ta mig ner på stan och hämta mina skor hos skomakaren och min klänning på kemtvätten. Sen är det hem och PLUGGA. Ikväll är det ju vänner (x2), ugly betty och gray's anatomy. Underbar tvkväll!



/Katarina, har ont i nacken

Kommentarer
Postat av: Käthe

Usch, vad kallt.

2007-01-23 @ 11:03:25
URL: http://kathe.blogg.se
Postat av: L

verkar bli riktigt spännande i Gray´s ikväll, mmm...

2007-01-23 @ 13:11:30

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0