En dag i hufvudstaden

Satt på föreläsningen i fyra timmar och lämnade BMC vid 12:10. Tåget avgick en timme senare och ytterligare 45 minuter senare var jag i Stockholmo. Anna väntade på mig med en macka i handen i största hugg. Vi begav oss lite på stan. Jag visade SJÄLVKLART Urban Outfitters (visste att hon skulle älska det) och hon totalt Loved It. Såg två söta bögar som stod och lutade sig mot varandra. Antingen var de bögar eller så kom de bara från Stureplan. INTE riktigt säker vilket av alternativen som stämde.... kunde varit vilket som!

Nu tycker jag att det är roligt att shoppa. De har sänkt priserna ordentligt och JA, det finns inte överdrivet mycket kvar. Men vill man så hittar man!

Rea fynd:
ω Svarta strumbyxor Twilfit
ω Gummiband Glitter
ω Grön poloklänning Only



Poloklänningen ska min kära mor få korta lite

Shopping:
ω Silvrigt äpplehalsband H&M hamngatan
ω Silvrigt hårspänne H&M
ω Sminksvamp H&M
ω Grå rundhalsad långärmad tröja H&M





/Katarina, LÄNGTAR efter csn-bidraget

Kommentarer
Postat av: Karro

ah! lovely! ja, jag gillade klänningen. fu!
ta hand om dig, snygging. ses imorgon!

2007-01-16 @ 22:22:48
URL: http://karolinarosell.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0