Döda människor

Idag är det muskelpreparat som gäller. Alltså de har sågat itu en död människa på längden sen ska en kille visa alla muskler. Riktigt bra, eftersom vi snart själva ska visa alla muskler. Vi får vara där i en timme och är 4 pers. Ska bli riktigt i intressant. Som tips från faddrarna fick vi, "Ät i inte tonfisk, lamm eller revben den dagen, för det liknar dessa tre saker"

Nu ska jag borsta tänderna och ge mig ut i 0.4 grader och cykla till skolan. Ja, det har blivit jättevarmt här. Men snön ligger kvar och det är fortfarande MYCKET snö har dock varit mer. Fy satan vilket blaskigt te!

Igår skickade mamma min klänning hon har sytt upp. Så den hoppas jag på idag. Dessutom ligger ett par långkallingar och mitt täckstift i paketet. Tack mammi!

Längtar efter dig!



/Katarina,

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0