Déjà Vu...

Till alla som tror att detta inlägg är ert déjà vu infall:

Det enda jag gör nu är att stiga upp tidigt och åka till skolan för att sitta där i 9 timmar och sen åka hem för att stupa i säng!

Precis som i förrgår och som igår har jag idag stigit upp (FÖR) tidigt och ska nu äta mig en rejäl frukost (smoothie, ägg, fil och två knäkebröd) och sedan packa ihop min tjocka Patrick och min lite tjockare Vollhartd för att sedan gå ner till min gula fula cykel och ta mig till skolan!

Trött är jag och uttråkad och en aning smittad av tentaångesten som florerar i klassen. Jag tror inte att jag kommer klara tentan men ju mer jag läser nu desto mindre behöver jag läsa till omtentan. Det är aldrig kul att missa en tenta, men jag är beredd på det denna gången!!!!!!



/Katarina, har en hård vecka och en trevlig helg

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0