Dagar som den här..

...när man borde göra något men har VÄLDIGT svårt att sätta igång är så fruktansvärt sega. Jag BORDE verkligen plugga men så blir det inte på några timmar. Varje morgon sätter jag mig vid datorn och tar min vanliga "bloggrunda". DEt blir alltid lite mer och lite fler bloggar än vad jag tänkt mig! Sen måste jag gå och köpa frukost efter som mitt kylskåp INTE innehåller något (BILD!). Sen måste jag plocka undan lite, rensa och göra mig ordentligt iordning för jag ser ut som crap just nu! SEN ska jag plugga.

Ikväll kommer mamma och det ska bli HUR mysigt som helst. Jag får upp den nya tv, massa mat och alla mina andra saker som EJ var möjligt att ta med på tåget. Vilket är 3 baggar och 1 hockeytrunk + en tv. Ja, så kan det vara när man är en shopaholic. 

Uppsala idag är SKINANDE sol och 0,8 grader. Regnriksken idag är 0,1 % så väderet är UNDERBART. Men lite kallt blir det nu eftersom jag har balkongdörren öppen. Har även hunnit att nu öppna alla mina luckor i det oerhört söta kalendern jag fick av mamma (det är glitter på den). Åkte ju hemmifrån den 19 så nu hade jag tid att öppna det sista.


Tomt kylskåp, julkalender och skinande sol på husen i Uppsala

Jag är fortfarande förvirrad och vet inte alls vad jag ska göra med vissa saker. Hur gör man för att sluta älska någon?


/Katarina, ska nu duscha, klä på mig FINA kläder, måla om naglarna och handla frulle

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta älska någon är nog svårt.. bara låta tiden gå. Tror nog personen finns kvar i ens undermedvetna ändå.

2007-01-02 @ 11:42:50
URL: http://ledume.blogg.se
Postat av: Modebladet

Ha en bra dag =)

2007-01-02 @ 11:58:22
URL: http://modebladet.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0