Café Opera, turning torso och väskor

kungliga operanSenaste nytt kommer från Stockholm. På baksidan av kungliga operan (bilden) ligger ingången till Café Opera. Nu har de små lustigkurrarna fått för sig att döpa om sig till Kungliga Café opera och om ni är lite osäkra på namnen så uppmanar de er att "komma och kolla in alla våra kungliga gäster".






Samtidigt i Malmö kan nu de höghus nyfikna äta en måltid i Turning torso eftersom de numera har en reasturang OCH upplevelsecentrum vad det nu innebär. "Titta, jag kan se rosengård, titta!".

Samtidigt i Usa kan nu de fattiga pusta ut. En designer väska kostar en HEL DEL, men räddningen är här för ett företag har nu kommit på den perfekta idén med att hyra ut handväskor. 99 dollar om året betalar man för en medlems avgift. Sen beställer man vilken väska som intresserar en och när den är "ute" skickar man tillbaka den och får en ny. Självklart finns detta bara i Usa, men guuuuud vad jag tycker att någon i Sverige ska starta samma sak!


/Katarina, ska duscha nu!

Kommentarer
Postat av: Debbie

Psst.. sista meningen, USA ska det väl stå? :) Hihi.

Kingliga Cafe Opera, haha.. värst va fancy allt ska låta nu för tiden :)

2007-01-19 @ 15:39:04
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: Natalia

Hmm. enligt Wojtek gör man det i Polen och Max i vår klass hävdade att tyskarna också gör det. Wojtek sa inte emot. De har väl endel termer på latin i journalena hemma men inte ska man sitta och böra skalle i tretton former och ta ut den riktiga.

2007-01-19 @ 16:42:04
URL: http://studentka.webblogg.se
Postat av: Natalia

oj oj.. tredje gången jag går tillbaka till din sida för att lägga en liten kommentar, haha. Har inte sett hela än! Var för nervös för det innan. Ska göra det du. Förra året var den bra, så den är väl det i år med. Det kan ju inte blivit en flopp i alla fall. =)

2007-01-19 @ 16:44:36
URL: http://studentka.webblogg.se
Postat av: Maria

Hej. Bor du i Studentstaden/rackarberget? Mitt namn är Maria och jag undrar om du skulle vilja göra en intervju med mig över msn. Jag skriver ett akritektarbete om just det området. Vore jättesnällt om du kontaktade mig på msn om du är intresserad: [email protected]

2007-01-19 @ 17:06:55
URL: http://www.modeblogg.adnic.com

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0