Bilder värda att se...

Som jag skrev i ett tidigare inlägg har vi nu rensat Karros kamera och hittat en massa roliga bilder. Här mina favorit bilder från den kameran. Fotograf kan i stortsett vara vem som helst, mestadels är det nog Karro!

En typisk bild på mig är antingen med Filip + en ful min eller med Therese + vinflaska.




Detta är den första bilden på Karro, Therese och mig. Vi träffades tredje dagen och håller fortfarande ihop. Roligt att första bilden är tagen inne på Snerkans toalett.





Dessa bilder är typiska Uppsala bilder. BiB är en självklarthet och givetvis gillar vi Drosty hof bäst och som redan är mångas favorit! Annars är det korridorerna som gäller. Här med tysk i svennnetröja!





Norreda var väl något värt att minnas!
Helene på första, Patricio och Karin vid bordet och Christofer och Ebba ute på terassen.






Dessa bilder speglar verkligen mig i mitt sanna jag.






Resten är sådana jag gillar. Mischa (tysken) i solisar, söta Karin och Joel under Nollegasquen och i mitten Cissi, jag, Linnea och Ada på Snerikes.







/Katarina, Tack underbara vänner för min bästa höst NÅGONSIN. Vi har haft otroligt kul och den 12 dec smäller det! TENTAFEST!!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

roliga bilder :D

2007-01-07 @ 20:14:42
URL: http://fashionistasblogg.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0