Väggproblem, hjälp!

Min säng står med en långsidan mot en vägg. Där är det fruktansvärt tomt. Jag vill ha något riktigt stort. Gärna något svart/vitt fotografi eller tavla eller något indiskt med guld och grejer. Jag har letat mycket på Ikea och Gallerix. Det sistnämnda har otroligt mycket att välja på men inget föll mig riktigt i smaken. Jag har kikat på olika tapeter i indiskt mönster för att kunna göra en tavla av det men inget föll i smaken. Mamma och pappas kompis har tagit mycket svartvita fotografier från Paris när vi var där. Men det kostar otroligt mycket att förstora upp dem så mycket som jag skulle vilja.
Har ni några förslag på vad jag kan hitta något lämpligt?



Den första tavlan har en av mina bästa vänner Karolina (Skåne) gjort. Det är ett porträtt på henne som numera hänger i hennes systers lägenhet. Något sådant hade jag kunnat tänka mig. Kanske inte på Karro (trots hennes skönhet) men liksom i guld och svart.
Den andra tavlan har Alex kombo målat (bildlärare). Den är otroligt vacker och jag skulle kunna tänka mig EXAKT en sådan. Den är underbart vacker OCH stor.

Kan inte riktigt bestämma mig för vad jag vill ha, bara att det ska vara perfekt och STORT!



/Katarina, velig

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0