Tung dag i livet

Är hemma nu igen. Satt inte så många timmar på biblioteket idag men hann otroligt mycket. Mamma hämtade mig och sen shoppade jag lite. Jag vet Karro att du kommer påpeka det för mig igen. Köpte två klänningar och ett par leggings. Eller jag fick faktiskt den ena klänningen av mamma. Den jag ska ha ikväll på födelsedagskalaset. Trots shopping är detta en mycket tung dag. Usch, jag vill inte mer! Hur gör man för att få upp livslågan igen?
Jag är så rädd för det! Jag är så RÄDD.....

Nu ska jag gå ner och gråta i mammas famn. Behöver henne!


/Katarina, ledsen flicka


Kommentarer
Postat av: Catrin

Jag har ingen bra dag idag heller kan jag tala om.. Och jag önskar att mamma var hemma för jag hade verkligen behövt hennes sällskap nu också! Krya på dig! Pussen

2007-02-16 @ 17:34:01
URL: http://catrins.blogg.se
Postat av: Karro

Hmm. Vill också ha nån att kramas med! Fan. Hatar det här pluggandet!

2007-02-16 @ 22:07:15
URL: http://karolinarosell.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0