stolt, ledsen & arg på sig själv

Nu ska jag käka knäckemacka och fil och bege mig till BMC för att plugga en timme innan grupparbetet.

Dessutom fick jag tummen ur mumindalen idag och fixade något jag ALDRIG trodde att jag skulle klara av att fixa på egenhand. Det bevisar att jag inte är RIKTIGT den samma som jag var innan allt skit i våran började. Jag har kommit upp mig men är påväg ner igen. Men detta var faktiskt ett bevis på att jag KAN ta tag i vissa saker. Mamma hjälpe lite med bakgrundarbetet men mycket var det jag som gjorde. Lite glad men MYCKET ledsen på mig själv. Ska titta på H&M skorna sen.

Dagens negativa: Eller egentligen gårkvällens, Jag orkar inte sms tillbaka till Söt. Vet inte om jag orkar träffa honom mer. Jag blir fruktansvärt glad och det pirrar i kroppen varje gång jag ser honom men hellre ensam och glad än att ha någon och sedan bli ledsen. Om man kan bli sårad skiter jag hellre i det. Jag vågar liksom inte!!!



/Katarina, trött & ledsen

Kommentarer
Postat av: Elin

hm skorna är så nice!

2007-02-05 @ 11:53:33
URL: http://elinrebecka.blogg.se
Postat av: Malin

Man måste våga för att vinna! Jag har aldrig vågat efter ett stort svek, men sen träffade jag min nuvarande pojkvän. Han bodde då 50 mil ifrån mig! VI träffades inte alls ofta då, men han fick jobb i min stad och flyttade ner. Nu är jag lyckligare än någonsin. Och din söt verkar verkligen vara söt! Fortsätt!

2007-02-05 @ 15:00:22
Postat av: Katta

Malin, Tack för tipset. Ska nog ringa honom im då, kanske, eller ja, eller kanske... Usch jag är så velig!

2007-02-05 @ 17:12:20
URL: http://shoeholic.blogg.se
Postat av: Malin

Självklart ska du ringa! Och jag vill ha en rapport på hur det urartar sig!

2007-02-05 @ 19:46:38
Postat av: Katta

Malin: Okej, jag ringde nu och vi pratade i 49 min. Vi ska nog ses på lördag och JAG kan (vill). Får se lite. Han är väldigt rar och så, men usch vill inte bli ledsen igen!

2007-02-05 @ 21:08:13
URL: http://shoeholic.blogg.se
Postat av: Katta

Malin: Okej, jag ringde nu och vi pratade i 49 min. Vi ska nog ses på lördag och JAG kan (vill). Får se lite. Han är väldigt rar och så, men usch vill inte bli ledsen igen!

2007-02-05 @ 21:08:20
URL: http://shoeholic.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0