Stockholm, skolan & muskler

NU har jag bråttom! Har inpackning i håret som jag måste skölja ur. Sen ska jag ta bussen om 31 minuter till stationen. Sen ska jag vidare med tåget till Stockholm. Där ska jag käka frukost med min syster på hennes hotell. Sen ska vi mysa runt i Hufvudstaden. Senare ska jag träffa Söt.

På söndag blir det typ INGET bloggande. Kommer åka direkt från Stockholm till skolan och sen sitta där väldigt länge. Har vårt rörelseläraförhör på måndag kl 13:55.



/Katarina, har brått som vanligt!

Kommentarer
Postat av: Karin

hoppas du får trevligt:)

2007-02-10 @ 17:00:44
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Madeleine

Ville bara säga: tycker inte du ska färga ditt hår! Dina "naturliga" slingor är jättesnygga! Sen så har du en perfekt blond färg, många har ju alldeles galna blonda färger!Ungefär: don´t fix what ain´t broke in the first place!

2007-02-10 @ 20:47:17
URL: http://www.lalein.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0