snoppar, öppna magar & godis

Kom hem för 30 minuter sedan (23:03) och ska nu berätta för er vad MIN dag har bestått av.

1. Åker till skolan kl 10:00 för att titta på en film om topografi (var organen sitter i kroppen).
2. Filmen visar hur de skurit upp magen på en levande människa och står och gräver i dennes mage och visar alla organ. Jag kan berätta för er att bli ALDRIG tjocka för fettet inuti er mage liknar ostkaka eller ugnspannkaka med bacon. Bespara läkarna den synen OCH oss medicinstuderande.
3. Tittar på ytterligare en film. Käkar lunch.
4. Grupparbete som består av att vi elever står i underkläder och ritar på varandras kroppar. Topografi återigen. Så just nu har jag två njurar och en mjält ritad på ryggen. Under brösten har jag en orange bukspottkörtel som mer liknar en snopp.
5. Sen pluggade vi lite muskler i biblioteket och jag hade möte med Harriet och gick igenom alla underarms muskler, tex runkmuskeln.
6. Åkte och handlade mat med Elin.
7. Lagade mat hemma hos Elin med henne och Karro. Pluggade lite muskler och Karro präntade in Gluteus musklerna i mitt huvud. Tittade på let's dance. Fortsatte med adduktorgruppen tex m. adductor magnus eller brevis. Vilken du vill!

Riktigt trevlig kväll hemma hos Elin. Lite plugg, mycket godis och skratt! Blev en hel del sexsnack när jag hittade Jenna Jamesons självbiografi i Elins sängbord och började läsa 12 budord hur du suger av en kille. Tex, spotta på din killes ollon (glans penis på latin) för det fungerar som glidmedel. Kul att veta va?!



/Katarina, haft en bra dag men imorgon blir det bättre

Kommentarer
Postat av: Natalia

åå vad jag känner igen det där anatomisnacket! men fan va fort ni går igenom allt ;)

2007-02-10 @ 12:55:45
URL: http://studentka
Postat av: Peppe

Hahaha, fan vet du. Jag sitter själv och pluggar Basmedicin steg 1 på Axelsons och slog på Adduktorgruppen på Google och vipps så kom din sida fram! Hahah roligt som fan!

2008-05-07 @ 16:05:22

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0