Samma sak

Jaha, då var man där igen, på dating stadiet. Jag har haft många förhållanden i mitt liv. Något mer seriöst än det andra. Mycket har handlat om att inte vara ensam. Jag har inte plockat vem som helst, men mycket har verkligen handlat om att jag inte gillar att vara ensam tex Pontus (här i Uppsala) och Patrick. Så nu är jag här igen, på dating stadiet, men den här gången är det annorlunda. Såhär har jag bara känt en gång tidigare, eller nej det var inte riktigt såhär, det jag känner nu är faktiskt speciellt.

tulpan bukettEn ny kille, en ny vän, en ny stad, en ny klänning. Ja, vad du än har fått eller upptäck för nytt är det svårt att stå utan förväntningar, hopp eller beslut. Men just det behöver jag göra nu. Jag kan inte hoppas, jag kan inte ha några förväntningar och jag kan absolut inte bestämma något i förväg vad det gäller Söt. Om man gör något av detta så kommer allt bara rasa samman i mitt psyke om det skiter sig med Söt. Så hur ska jag nu göra för att inte hoppas eller förvänta mig något? Hur ska jag lugna ner mina känslor inför denna felfria man? Hur gör man? Jag som egentligen inte är ny på det här området känner att jag aldrig tidigare känt såhär? Jag vill verkligen inte förstöra det eftersom jag redan har skaffat mig ett hopp!





/Katarina, men Söt i sina tankar

Kommentarer
Postat av: Natalia

felfri är ingen katta. Bara så du vet!

2007-02-07 @ 21:18:56
URL: http://studentka
Postat av: Katta

Re Natalia: Då har du inte träffat Söt!

2007-02-07 @ 21:27:44
URL: http://shoeholic.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0