Puh, vilket usb

usb poohJag läste på feber att Disney nu lanserar usb-minnen med figurer ovanpå. Än så länge finns Nalle puh, Mickey Mouse och Stitch. Jag hittade inte något bild på minnena men när jag sökte kom det upp väldigt många som har lanserats i, ja självklart Japan. Så det får bli en bild på ett sådant.

Jag fick ju ett av mamma som matchar perfekt med min mobiltelefon i tentapresent. Det är väldigt fint och jag blev toppenglad över mitt. Dock skulle jag nog inte sagt nej till detta söta med  Nalle puh. Han är ju liksom min favorit lite.







/Katarina, käkar frukost och ska snart dissikera ett hjärta

Kommentarer
Postat av: sia

heh, gud vilken söt liten sak!
älsskkaar!

2007-02-06 @ 15:31:54
URL: http://siaa15.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0