Musikalisk tillfällighet

Jag skrev om en kofta jag köpte för någon dag sedan i Malmö. Mamma och jag minns mycket väl kassörskan som expedierade oss. Hon var ganska lång, rött lockigt hår och väldigt speciell. Hon verkade inte korkad men speciell var hon. Väldigt glad och trevlig! Jag och mamma diskuterade henne när vi gick ut ur affären.

Helena josefssonNu precis på nyhetsmorgon sjöng en artist, Helena Josefsson. Jag vände mig om och tittade på tvn. Det var hon. Det var expediten på Prêt à Porter. Hur sjukt som helst. Var tvungen att kolla upp henne och hittade hennes My space sida. Där stod det att hon bodde i Lund så det stämmer. Det är hon! Tycker det är sjukt eftersom hon satte ett intryck hos mig och min mamma och sen syns hon på TV.

Jag gillar sådana tillfälligheter!





/Katarina, ska NU plugga!

Kommentarer
Postat av: Malena

Du är väl med på Söndags hälsoutmaningen? Läs om vad som gäller på min blogg.
MVH M

Postat av: Madeleine

åh vad mysko och kul!

2007-02-18 @ 12:32:16
URL: http://www.lalein.blogg.se
Postat av: Karin

en megagammal som mamma gjort om till mig.. så fin ju:)

2007-02-18 @ 21:20:23
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0