Männen i mitt liv

killersOkej, just nu känns allting lite uppochner. Allt är lite snurrigt men jag försöker hålla huvudet i rätt riktigt och inrikta mig på saker som jag faktiskt ska göra. Så som att titta på Nöjesnytt och inse att finnar faktiskt är snygga (ibland). Men inte bara Finnar utan även Amerikaner. Ojojoj, jag är helt förälskad i The killers och lyssnarderas musik hela tiden. I musikvideon till Read my mind är han som snyggast (bilden är tagen därifrån). Ojojoj, träffar man en sådan pojk så är det lycka, det kan jag lova. Usch han är snygg. Lite varning på kärlek som man hade när man var 11 år. Men strunt samma, jag hade gärna haft denna människa i min närhet. Snygging nummer två är en från Helsinfors. Ja, minsann en finne. Sångaren (Samu Haber) är faktiskt väldigt snygg. Såg en intervju med honom på nöjesnytt precis och wow, en snygg finne.







/Katarina, nu har jag skrivit om något väldigt viktigt

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0