Lördags kvällen

Efter stan begav vi oss till hotellet igen. Duschade och gjorde oss i ordning. Låg i hotellsängen, läste svensk damtidning och tittade på ”behind top model”. Det knackade på dörren och en kille sade något utanför. Trodde att han pratade norska men det gjorde han inte. Efter mycket om och men lyckades jag få upp dörren och en kille i 21 års åldern står där. Han var hotellets elementfixare. Så han fixade elementet och småpratade lite. Han var mycket trevlig. Beställde till och med en taxi åt oss. Nybrogatan var målet men jag blev avsläppt på Östermalmstorg. Där mötte Söt upp mig och på vägen hem till honom hämtade vi upp Thai mat. Vi pratade lite, åt och tittade på melodifestivalen. Hur kunde det vara sämre än förra veckan? Efter det pratade vi ännu mer och tittade lite på en film. Sen lyssnade vi på musik och pratade vidare.

 

Väckarklockan stod på 09:00 imorse. Vaknade, men jag och Söt kom inte upp förrän 1,5 timme senare. Skönt att ha någon att mysa med på morgonen. Duschade, fixade mig och sedan tog jag bussen från Djurgårdsbron längs Strandvägen (såg 3 Humrar) och hamnade tillslut på ett försenat tåg mog Falun. Hoppade av i Uppsala, köpte lunch, middag och godis och väntade sedan i 30 minuter på bussen till skolan. Åkte dit och satt där i ca 1 h och åkte sedan hem. Idag är verkligen inte min dag.

En VÄLDIGT mysig kväll och morgon.



/Katarina, ska göra köttbullar och pasta nu

Kommentarer
Postat av: gh

hei

2007-03-13 @ 21:18:54

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0