Lördagens shopping och ett brutet löfte

Nu ska jag förklara VARFÖR jag bröt mitt köpstopp, varför jag bröt ett löfte!

Jag kom till Stockholm i min gröna poloklänning, mina höga skinnstövlar och tights. Grymt snygg! Men insåg snart att jag hade valt fel klänning för kvällen. Jag var ovanligt svullen i magen och tyckte inte alls att min klänning satt snyggt. Bestämde mig för att OM jag hittar en snygg klänning till billigt pris köper jag den. Så hittade jag denna och blev helt förälskad. Priset var dock inget att hurra för. Om jag inte hade varit "tvungen" att köpa den hade jag aldrig betalat så mycket som den kostade. Stövletterna har jag väl lite ångest för men det var halva priset och de är i skinn. Funna på Nilsons för 589 kr. Örhängena köpte jag på Antikt, gammalt och nytt av makarna Grundström för min fria hundring. Halsbandet köpte jag också där. Mitt vardagshalsband från Thomas Sabo gick ju sönder och jag behöver VERKLIGEN en silverkedja.


Klänning från Urban Outfitters, Stövletter från Nilsons rea, Clips och silver halsband från Antikt, gammalt & nytt



/Katarina, lite ångest för skorna

Kommentarer
Postat av: mimmimus

ibland får man bryta vissa löften :P fins köp!

2007-02-12 @ 11:46:27
URL: http://mimmimus.blogg.se
Postat av: Anonym

det där är min blogg

2007-02-12 @ 11:47:29
URL: http://mimmimus.blogg.se
Postat av: Nina

vilka söta stövletter!

2007-02-12 @ 21:44:31
URL: http://fashionina.com

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0