Kvällen

Snart ska jag fixa iordning mig. Ikväll blir det in till stan träffa Karro och några till. Vad det blir vet jag inte riktigt eftersom jag sov när hon ringde och nu är hon på Center Syd. Uppdatering om vad som händer, kommer snart!

Förresten så har min bror vart och pillat på min stationära dator här hos mina föräldrar. Han har tagit bort Internet Explorer och installerat Mozilla Firefox istället. JAG HATAR FIREFOX! Dumma unge som alltid ska pilla men han var snäll när han fixade en ny internetsladd till mig. Så nu kan jag använda la internetta igen.

Upt 2007-02-24 17:31

Följande gäller ikväll. 20:33 avgår bussen från Skanör och 21:06 möter tjejerna (Karro, Emma och Karin) mig vid busshållsplatsen. Sedan tar vi ett varv på Möllan. Typ öl och drinkar för ikväll ska jag GLÖMMA mitt liv! Efter att ha förfestat på Möllan beger vi oss till KB och shakar loss. Salem al  Fakir spelar där ikväll men vi ska inte kolla in honom. Helt ärligt han är ingen favorit. Hoppas nu att det blir en toppen kväll. För det behöver jag verkligen.



/Katarina, trött och ont i huvudet

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0