Köpstopp

Både för ekonomins och min egenskull ska jag denna månaden försöka kontrollera mina ha-begär genom att införa köpstopp. Jag började den 1 februari och hat faktiskt hållt det. Inspirationen fick jag från Käthe.

Här kommer mina undantag:
♥ Svarta underkläder (MAX 1 bh och ett par trosor)
Tandborstar
Försvarets hudsalva
Pennor
♥ 100 kr att shoppa fritt för
♥ Hämta ut klänningen från kemtvätten
♥ Avnoppnignsmaskin

Sedan är det stopp under hela februari. Hoppas att jag kommer ha några tysen kvar på bidraget när månaden är slut. Dock är det svårt att hålla mig vad det gäller H&Ms ballerinor. Men iofs de kostar 98 kr och jag skulle ju kunna använda mina 100 fria kronor.



/Katarina, trött, rädd, ledsen och vill inte mer

Kommentarer
Postat av: Malin

Men frakt tillkommer och det överstiger 100-lappen ;). Men håller med, dom är super söta! Funderar på ett par rosa..

2007-02-05 @ 14:58:02

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0