Klänningar och leggings

Som jag nämnde blev det ju shopping igår. Jag köpte en grå klänning med silverränder och ett par leggings. Sen tyckte mamma att jag var så fin i den svarta klänningen att jag fick den av henne. Hade på mig den svarta, leggings, mammas guldiga löv och en sne fläta och jag var underbart snygg. Längesen jag kände mig så gorgeous. Här kommer köpen från igår:


Bilderna är RIKTIGTdåliga eftersom jag tagit med pappas kamera och hade väldigt bråttom eller HAR världigt bråttom. Båda klänningarna kommer från H&M. På den svarta finns det en rosett under bysten och det är mönstrat svarta diamanter i tyget. Leggingsen kommer från Gina tricot och har ganska mycket spets längst ner.



/Katarina, nu är det frulle

Kommentarer
Postat av: Modesty Mia

Ser jättefint ut!! Vad härligt när man är nöjd!

2007-02-17 @ 10:19:27
URL: http://modestymia.blogg.se
Postat av: Natalia

Sexinspektörerna var fjantigt. Det är då det blir kul att se på det, haha. Värsta bråkiga paret blir världens gulligaste. Har man tråkigt efter en dags pluggande så har man.

2007-02-17 @ 14:52:15
URL: http://studentka.webblogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0