Inbjudan till festen "trött på allt"

Okej, nu sitter jag här och vill bara plugga normala saker. Så som vad som händer med resterna efter de har gått genom tjocktarmen och varför vi är de enda däggdjuren som har en S-formad analkanal. Jag orkar inte med ben och muskler. Hur kan det vara möjligt att någon tycker det är roligt att lära sig alla skelettdelar, muskler, distala musklefästen, muskelfunktioner och proximala muskelfästen. Då har vi inte ens börjar med alla vener, artärer och nerver. Vill bara plugga på digestionssystemet och respirationssystemet. Nä, okej det vill jag inte. Jag vill BARA festa imorgon. Då är det Stocken och jag har inte varit där en enda gång denna termin. Usch och fy, skam på mig det är ju tom min egen nation. Nu ska jag ge ett löfte! Torsdagen den 22 februari SKA jag till Sthlms och festa SATAN i gatan oavsett om jag är ensam eller inte. Förfesten ska vara här och vi ska ha lika rolig förfest som förrförra lördagen.

Jag vet att jag inte är den enda som är trött på allt. Alla är det, just nu! Vi MÅSTE se frammåt, eller hur mina älskade vänner?

Så detta är en inbjudan mina kära biomedicinare,
Ni är ♥-ligt välkomna till mig kl 18ek (yes, vi börjar tidigt) torsdagen den 22 februari till "trött på allt-fest".
Absoluta nej:
- Ingen är nykter
- Alla ska spela ölspel
- Alla ska vara med på "jag har aldrig"
- Alla ska med ut till la Stocka
- INGET prat om muskler (förutom ölspelet), ben eller anatomiska delar på kroppen
- Alla ska vara drop-dead gorgeous (fast det är ni redan)
Welcome....



/Katarina, ahhhh, PARTY PARTY!

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0