Hanky Panky

Idag bjuds det inte på mycket!
hanky pankyHanky Panky är klassikern. Synts på kändisar både i Usa och B-kändisar här hemma i Sverige. Jag har faktiskt aldrig testat dem så jag borde skämmas men alla som vet något om underkläder vet vad Hanky Panky är. Eftersom trosorna ändå kostar en hel del. Kanske det blir lite mycket pengar att gå och köpa en hel garderob. Om man är sugen på ett eller två par har Nelly nu ett alla ♥ dag erbjudande.
Två pack för 289 kr. Dessa färger är min favorit!











/Katarina, trött och har precis käkat GRÖT

Kommentarer
Postat av: Catrin

Jag har två par från Hanky Panky och dem är verkligen supersköna! I recommend!

2007-02-08 @ 09:53:08
URL: http://catrins.blogg.se
Postat av: Katta

Re Catrin: Ja, det får bli när jag får studiebidraget i slutet av februari. Har bestämt att hålla mig tills dess :)

2007-02-08 @ 18:07:00
URL: http://shoeholic.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0