Gamla minnen det bästa som finns

Filip o KArro 300

Känns som vi mist lågan lite vänner. Tänkte pigga upp er med en inbjudan till en fest. Men kände att det inte riktigt räckte. Är det någon som någonsin kommer glömma denna kväll? Inte Muskel-Fille iaf, eller hur tuffing? Härligt att Karro dricker ur MIN flaska. Vad härligt brun du avr föresten snygg-Karro. Snart är det vår, sen sommar och sen ja då är det hösttermin och då är det VI som ska nolla, fy satan vad kul. Snart gäller det, vi måste se frammåt.



/Katarina, säger världens deppigaste människa

Kommentarer
Postat av: Karro

HAHA. Men jag POSAR ju bara!
Skulle JAG dricka champange?! Gud, vem tar du mig för?! NYKTERIST JAVISST!

2007-02-07 @ 23:08:47
URL: http://karolinarosell.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0