Förbättrad försämring

Jag skulle vilja tacka för alla underbart söta kommentarer jag fick i förr inlägget och kommentarer jag fått överhuvudtaget. Det piggar upp!

Idag har jag hälsat på både mormor och morfar. Han är bättre och mamma har fått i honom både mat och medicin. Han mår bra av att jag är där och när jag ler mot honom skiner han upp. Det är det som gör att jag orkar varit hos honom. Att jag vet att jag betyder mycket för honom. Mormor är väldigt ledsen men imorgon ska jag köpa en Expressen till henne (som hon älskar) och så ska vi spela fia med knuff. Sen ska vi gå och hälsa på morfar. Det mår hon bra av. Skulle vilja kunna spendera varje dag hos dem. Men svårt när man bor 70 mil bort.



/Katarina, pratar med Snygge-Karro

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0