En ovanlig vanlig dag

Oj, vad jag var trött nu på morgonen. Idag gäller nästan samma sak som alla andra dagar. Liten skillnad!

Mamma skjutsar mig till läkaren. Ugglar där lite och sen tar jag bussen in till stan. Åker till mammas jobb. Bjuds på fredagsfika. Tar bussen till biblioteket och sitter där fram till 15:30 då jag beger mig till bussen och åker hemmåt. Gör mig iordning. Jag ska ju vara snyggast på hela festen. Idag är det riktigt stor fest för min kusin som fyller 18 imorgon. Så jag hoppas på riktigt grym mat.

Hur är allt i Uppsala? Kallt fortfarande? Skiner solen? Hur går plugget? Sitter ni mycket på BMC eller är det V-dala som gäller? Hallllllå, håll mig uppdaterad fröknar!

Nä, nu blir det duschen för min del!



/Katarina, gäspar

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0