En hjärtedag i taget

Jag är inte överdrivet förtjust i alla hjärtans dag. För mig är det fullt tillräckligt att tillbringa dagen med min underbara familj som pappa faktiskt gjorde det möjligt detta år. Dock var min syster i Oslo, men annars var huset fullt! Mamma kavlade deg och sedan fick man lägga på vad man ville från påläggsbuffén. Grymt gott och OTROLIGT mäktiga.

Dessutom har jag fått en väldigt söt nalle och ett fint kort av mamma. Sen fick jag ett överdrivet sött sms från Söt. Jag som trodde att han blivit ointresserad men icke sa Nicke. Han är sötare än vanligt. Har du fått något sms för någon av B:arna Karro?




Hur har ni firat alla hjärtans dag idag?



/Katarina, lite allergisk i näsan

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0