dusch, glass & kakor

Gud vad kul att jag fick så mycket kommentarer på mitt glass inlägg. Roligt att det var så många som tyckte om liknande glassar som jag gör. Jag är väldigt kräsen när det gäller glass och äter bara IBLAND på sommaren. Tycker bättre om kakor (farmors)!

Jaha, hade 3 inlägg på gång men nej, det gick inte eftersom det inte går att ladda upp bilder. Riktigt jobbigt eftersom jag inte kan blogga senare. Det får isf bli ikväll! Jag som ville visa en sak. Ska gå och duscha nu och sen ska jag kolla om det går att ladda upp igen!



/Katarina, trött och duschnödig

Kommentarer
Postat av: Fashionable Gossip

haha, blogg.se och webblogg strular ngt enormt! What the hell liksom? Tog mig 45 min igar att ladda upp en bild. Haha, en fraga till bara. Hur är det och läsa biomedicin? Funderar nämligen mellan det eller kemiteknik..Sa lite tips och rad fran dig skulle inte skada! Puss

2007-02-09 @ 09:10:14
URL: http://fashionablegossip.webblogg.se
Postat av: Katta

Re Fashionable Gossip: Jag är fruktansvärt trött på blogg.se Men ingen annan server verkar vara bättre. Och har precis börjat bygga upp ngt bra här. Orkar inte byta!

2007-02-09 @ 23:15:56
URL: http://shoeholic.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0