Date, Göteborgs & melodifestivalen

Igår var vi på Göteborgs och käkade. Jag, Alex, Karro, Elin, Ebba, Ada, Niklas och Filip käkade pastagratäng för 35 kr. Man fick ta HUR mkt som helst, och vi var grymt nöjda. Det var riktigt många studenter som lockades av det billiga priset. Mysigt värre var det och det är sådana här saker som är solglimtarna i anatomins mörka gångar.

Efter skolan ska jag och Karro fika och göra ärenden och lite senare i eftermiddag kommer Söt till Uppsala. Vi ska fika, bowla och ja sen vet jag inte riktigt. Sak bli mysigt, eller jag är lite kluven. Får se hur det går. Hoppas ivf det går bra på hans tenta som han börjar skriva om ca 1 h.

Imorgon ska vi laga mat hos Alex och sen käka en massa godis framför melodifestivalen. Inte för att delfinalerna är bra, utan för att det är kul att titta på folk som gör bort sig!



/Katarina, trött i ögonen men pigg i sinnet

Kommentarer
Postat av: Kenza

Svar: Jo, det positiva väger nog mest. Att vi äntligen blir av med honom. :)

2007-02-02 @ 10:22:55
URL: http://KENZAAS.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0