Dagen

Idag mår jag bättre än igår. Men har lite svårt för allt ändå. Pratade med mamma igår och hon lugnade mig något. Skönt att ha en underbart bra mamma. Idag ska jag även inviga klänningen som jag fick i paketet igår. Tråkigt bara att vi ska kolla på döingar idag igen, fast nu på film!

Imorgon är det föreläsning, sen ska jag och Snygge-Karro på ärenden i la Uppsala och tillslut ska jag träffa Söt. Vi ska bowla och jag MÅSTE vinna!
Saknar och tänker väldigt mycket på honom.

Undrar hur det gick för S-Karro igår? Hon träffade sin läkare, P, som typ är världens bästa. Jag tycker typ att de ska gifta sig och skaffa barn BARA för att JAG gillar honom så mycket. Nej, nu ska jag inte stressa dig honey. Du gör hur du vill!

Imorgon är det du och jag igen men först är det du (K), jag och Olof. Grymt det ska bli (sådär!).



/Katarina, skrev ett fluminlägg

Kommentarer
Postat av: Karro

Wohoo! PARTY!

2007-02-01 @ 19:52:18
URL: http://karolinarosell.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0