Dagen som man vill glömma

Ja, nu har jag ätit frukost. Ska sminka mig nu, borsta tänderna och sen dra mig iväg till skolan i mina mörkbruna högskaftade mocka stövlar. Ska jag köra mina grårandiga knästrumpor idag? Känner faktiskt lite för det.

 

Idag är inte heller min dag. Orkar egentligen inte stiga upp ur sängen men jag känner mig lite tvungen. Jag orkar, orkar, orkar, orkar inte. Usch, vill bara sova bort mitt liv just nu! Har så mycket som hänger över mig, är så stressad och mår fruktansvärt dåligt. Egentligen skulle jag behövt hoppa av min utbildning med det GÅR inte. Jag har köpt en lägenhet här och om jag slutar plugga MÅSTE jag börja jobba. Jag älskar Uppsala och vill stanna här men jag vill kunna ha en bra dag i varje fall. En dag då man kan glömma skolan och bara slappna av. Kunna sova hos Söt och inte behöva tänka nu MÅSTE jag hem utan stanna så länge man känner för det!

 

Orkar, orkar, orkar inte mer…



/Katarina, borstar tänderna

Kommentarer
Postat av: Natalia

Känner precis som du ibland. Så händer det nått kul och plötsligt ser allt mer ljust ut. Det är bara att bita ihop gumman! Jag vet att det det är jobbigt. Många kramar

2007-02-12 @ 17:22:54
URL: http://studentka.webblogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0