18-års fest

Nu skriver jag om fredagskvällen trots att jag inte kan lägga upp bilder. Michaela, en av alla mina kusiner fyllde 18 år igår och vi firade det i fredags och början av lördagen.

Vi kom dit sju och då serverades det fördrink, mat och vin. Många tal hölls, sånger sjöngs och hennes lillasyster hade gjort en film med bilder och filmklipp från deras tid tillsammans. Väldigt fint och Mickie fällde många tårar. Vid 22-23 ramlade fler gäster in i form av fler vänner. Tillslut var det väldigt  mycket ungdomar och många av de äldre avslägsnade sig. Dock höll min familj och min faster sig kvar. Vid 00.00 firades Mickie med champagne, "ja, må hon leva" och "Happy birthday".

Roliga detaljer: Hon hade en gästbok som alla skrev små söta saker i. Dessutom hade hon en scrapbook som vi hade blivit tillsagda att ta med material till. Mamma och jag hade hittat ett roligt kort som vi satte in. Allt blev väldigt bra!

Presenten: Vi gav henne en limited edition av Diors läppglans. Vilket var väldigt lyckat eftersom hon verkligen ÄLSKAR läppglans och använder det HELA tiden.

Kvällens tråkiga: Min bror var grymt snygg och den enda snygga killen där men han ville inte ställa upp på kort. Jag fick alltså inte ta foto på honom. Han hade en grymt snygg slips som jag hade gett pappa. Åhhhh, jag hade velat visa min snygga bror. Ska försöka få tag i fotot som min morbror tog på honom!
Däremot tycker han att det är kul att ta fula foton på mig.

Kvällens finaste: Mickies bästa vänner som även deltog på middagen hade gjort en sång som var helt underbart vacker. En av tjejerna spelade piano och de andra sjöng. Under en vers "pratade" och ja, den var hur fin som helst.





Kvällen titt-in: Skåne-Karro kikade förbi i 30 minuter och delade med sig av ett och annat. Trevligt att träffas eftersom det inte blir allt för ofta!



/Katarina, snuvig i näsan och ska nu till skolan!

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0