Typiskt mig

Alla som känner mig vet att jag gillar skor, okej ÄLSKAR skor. Om det är något jag gärna spenderar pengar på är det just skor (och väskor, kommer ni se). Idag upptäckte jag en ny webshop för skor. Det är Steve Madden som öppnat en svensk shop. Just nu är inte ubudet det största men vi får hoppas att de tar in mer när de växer. Dessutom så har de lite annat på hemsidan, tex skovård och hur man går snyggt i högklackat. Det bästa är ändå att frakten ingår i priset.
Här nedan ser ni mina favoriter. En typisk Katta sko. Tjock klack, enkel design och TRÄ!

total bild skor liten


/Katarina, rensar lådor

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Åhhhhhhhhh äntligen Steve Madden i Sweden!!!! Sååå coola med den klacken.... Vill ha, Vill ha

2007-12-31 @ 13:27:30

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0