Sanningen är numera ett minne blott

Jag är knäpp. Jag är kär. Jag är så kär att jag kan smälla av. Jag är så löjligt 12 års kär att det är galet. Varför faller jag alltid för killar som är blonda, har blå ögon och ser MINST 5 år yngre ut?

Jag vet att jag inte är den enda på denna planet som gillar honom. Det är cirka 14 000 andra personer på Facebook (+ Elin) som också älskar Björn. Det är sjukt. Jag kan spendera timmar framför datorn. Stirrande och dreglande framför bilder av honom. Jag kan komma på mig själv att sitta och titta om samma klipp med Björn för 10 gången.

På tisdag är vi ett gäng på sju personer som ska på Stockholm Live! på Uppsala stadsteater. Björn är med (annars hade jag inte gått dit), och det är då, då det ska ske. Jag ska lägga in min stöt. Jag ska fixa mitt framtida liv med denna söta, blåögda blondin som ser ut som om han är 19. Det är då jag ska få klappa på honom, ta hand om honom och försäkra min framtid för ögongodis.



Tack Björn för att du finns. Du fyller mitt hjärta!



/Katarina, för vem bestämmer rätt och fel när moralen är död?

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Jag misstänkte det så besällde den aldrig. Men söt är den :)

2007-12-06 @ 15:58:19
URL: http://stephaniessecret.blogg.se
Postat av: Emily

Han är ju så fantastiskt rolig!

2007-12-07 @ 12:30:27
URL: http://verystylish.blogg.se
Postat av: elin.

NEJ DU KATTA. han är min! vi får slåss om honom på tisdag. och förresten så är han ju typ 19. eller ja, 86:a. 21. det är ju ungefär 19. men ändå. jag ska ha honom. haha.

2007-12-07 @ 15:32:26

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0