Så välbehövligt!

Jullov. Alla beger sig. Uppsala är tomt. Otroligt tomt. Alla fönstren mittemot mig är nedsläckta. Kunde de inte ens låta stakarna vara tända. Jag vill inte vara kvar här längre. Jag hade suttit på ett tåg om 45 minuter till Stockholm om min systers flyg inte hade varit 1,5 h försenat (ALLTID!). Nu ska jag städa, rensa kylen och packa. Känner mig lite trött. Känns sjukt att inte ställa klockan för att rusa till BMC.

Min jul-/nyårsvecka!
20/12-22/12 Spenderas i Stockholm med syster. Julshopping, outletshopping på Gärdet och inredningsshopping på MIO och R.O.O.M
22/12 Vid 20:00 lämnar vi fastlandet för en båtresa till Sveriges finste ö
23/12-27/12 Julfirande, matlagning, långa promenader och shopping på Gotland
27/12 Åter till Stockholm med båten
28/12-30/12 Plugg! (Ja, ni ser rätt) och mellandagsrea i Stockholm (lite folk va?)
31/12 Nyårsfirande i Bromma och Stockholm
1/1-5/1 PLUGG!
6/1 Första jobbdagen som det ser ut nu.



/Katarina, alla som inte dansar är våldtäksmän

Kommentarer
Postat av: Sophie

Oj, vilket schema! Hoppas att du får en super mysig jul nu!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

2007-12-23 @ 12:37:08
URL: http://sophiesfashion.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0