2008 års presentation

När man flyttar till en ny stad för att studera träffar man otroligt mycket nya människor. Vissa värda att behålla som vänner och vissa kan man lämna bakom sig. Så när man ska presentera nya vänner för gamla brukar det vara, "hej, detta är Johanna och detta är Henrik". Möjligvis kan man sträcka sig till "Detta är min gymnasiekompis Johanna och min nuvarande klasskompis Henrik". Det är lika tråkigt. Så därför tänke jag börja presentera folk med egenskaper som är roliga och annorlunda.

- Hej detta är Alex, hon kommer från Småland och brukar sno 2 meter höga Explorer vimplar från Stockholms nation.
- Hej detta är Elin, hon gillar v-dala och killar med mustasch
- Hej detta är O, han har skjortan utanför jeansen och vill gifta sig med en negress
- Hej detta är Karros dejt H, han går på dejter införd gympaskor med reflexer på sidorna
- Hej detta är CJ, han älskar ridjackor och hans kylskåp innehåller endast Absolut Vodka och Pol Roger
- Hej detta är Katarina, hon skriver en onödig blogg och charmas med champagne och Gigi d'Agostino


Skulle inte detta vara mycket roligare? Jag ska börja med det från och med nu. Lägg gärna till era egna förslag.



/Hej detta är Katarina, hon har dåligt vin-sinne och måste operera tån

Kommentarer
Postat av: Burcu

Haha, vad skön du är!

2007-12-30 @ 16:55:39
URL: http://burcus.blogg.se
Postat av: Burcu

Svar: Ja det tror jag med, som du sa, de låga är det nog inga problem att hitta utomlands men kilklackarna vet jag inte, måste absolut ha dem iallafall..

2007-12-30 @ 18:28:53
URL: http://burcus.blogg.se
Postat av: O

Det där med giftermålet hävdar jag med bestämdhet att jag aldrig sagt! Inte menat iaf...

2007-12-30 @ 20:08:31
Postat av: Katarina

Till O:

Jag vet inte om du menade det, men du har sagt det kan jag bestämt hävda! Vi har ju varit med om förr att jag påminner dig om saker, eller hur?! Akta knäna vid dansen på nyår :)

2007-12-30 @ 20:17:20
URL: http://shoeholic.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0