Marc Jacobs i H&M fodral

SkornaJag lämnade tentan tidigt. Ringde syster som lugnade ner mig. Åkte till Karro och drack te. Tog ett beslut som gjorde att jag kunde leva med ett leende resten av dagen.

Cyklade ner till stan och tänkte tröstshoppa lite linsvätska, tandkräm och diskmedel. Hade dock Malins UNDERBARA skor i huvdet. Träffade Karro och Elin, gick i affärer och hittade Skorna med stort S. Först var jag tveksam till den "tjocka" klacken, men herregud vad snygga de är. Jag har alltså hittat höstens skor. När jag såg dem på Malin trodde jag att de var från Marc by Marc jacobs eller Prada, men icke. H&M för 198 kr! Dessutom köpte jag en skjortklänning. Precis en sådan jag längtat efter så länge. Ska nog ge mig ner på stan och köpa skorna i svart också.


/Katarina, ska nu köpa ett par svarta också

Kommentarer
Postat av: Anna

Snyhygga skor!

2007-08-22 @ 22:21:02
URL: http://annaoting.blogg.se
Postat av: Natalia

Var har du köpt klänning på andra bilden Katta? Så fiiin!!

2007-08-24 @ 15:12:07
Postat av: Natalia

nej inte än.. har nån vecka hemma kvar! oj då.. men den e fin iallafall :)

2007-08-25 @ 14:22:18

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0