Ett steg i rätt riktning

Just nu sitter jag och storbölar. Jag är så stolt öäver mig själv. Saker som jag aldrig skulle klarat för ett år sedan ha rjag nu gjort på 1 h. Jag har tagit tag i saker. Jag har gjort det som har varit det jobbigaste för mig. Det som tyngt mitt hjärta och min hjärna i 2 veckor. Jag har gjort det och jag har strukit. Nu mår jag bättre än någonsin och måste bara komma ihåg att jag faktiskt klarar saker ibland. Att faktiskt inte ALLT är skit utan ibland, ibland kan jag skärpa mig och ta tag i mitt liv. Jag har idag övervunnit min sjukdom, jag har brottat ner den och segrat. Nu står jag bredvid min fiende och domaren lyfter min hand i luften och jag bara skriker!!!!!!!

"Jag, gjorde inte lätt för daj och nu brinner hela skogen
nu, vet jag vad du kommer och saj och det känns som första gången
kom, vi visar dom att det är vi, men det visste alla redan"
Familjen - Det snurrar i min skalle


/Katarina, har vunnit över sjukdomen idag

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0