En förnekelse

Jag har en gammal killkompis som jag inte umgås med numera. Träffas vi ute har vi väldigt roligt tillsammans och umgås, så ja, vi känner fortfarande varandra.
Hela sitt liv har han alltid varit den tuffe. Har aldrig sett honom gullig med någon tjej eller något liknande. En dag gick jag in på hans Facebook profil och höll på att dö. Det var helt smockat med toffelgrejer. Typ massa "presenter" från flickvännen eller Superpoke med "I've just married *piiip*". Små bilder hon ritat i Paint och skrivit "I love you, *piiip*" osv.

Så träffade jag honom på en student en vecka senare. Så jag kommenterar "Jaha, *piiip* du har gått och blivit toffel". Då förnekar han allt, blir generad och skämtar bort det och försöker vrida av mig armen. OKEJ, förnekelse!

Så idag går jag in på hans profil igen. ÄNNU värre än förra gången. Proppat med kommentarer som "Sexy" och "I love you" och "Please come home, I'm alone in your big house" med mera. Dumma människa som inte vågar erkänna i verkligheten att han älskar henne......


/Katarina, har skrivit ett onödigt inlägg

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0