Är min hjärna bubbelgumsrosa?

Min rosa drömEn ledig dag? Jag vet inte än. Jag är vädervakt. Dock har jag även idag skjutit upp packningen och satte mig vid internet istället. Varför är det sådan ångest att packa? Jag längtar ju faktiskt efter Uppsala. Jag längtar efter min lägenhet. Jag längtar efter mina vänner. Ändå ångest!

Den släppte dock lite när jag hittade min dröm. En rosa CYKEL! Finns det något som är mer typiskt mig än att köpa en rosa cykel. Jag ringde direkt till Sportex och wihoooo, den kommer bli min! Jag ska dessutom köpa 3 lås och försäkra den MAXIMALT för att minska (eliminera) risken för stöld.


Rosa cykel från Kungs, Drottningholm 3vxl


/Katarina, ägare till en rosa hjärna

Kommentarer
Postat av: Ebba

Du är inte ensam om att längta tillbaka, men ändå ha ångest-ont i magen...men vi ses där och det kommer bli toppen! många kramar från mig till dig!

2007-08-13 @ 13:55:57

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0